بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مگر متسو حرام خور شده!؟/فرهاد مجيدي دیشب وارد تهران شد

به گزارش گل، فرهاد مجيدي بعد از مدتها ديشب وارد تهران شد. او در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده و اين احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مديرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجيدي بار ديگر استقلالي شود!
امير قلعه نويي در يک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سياست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعي از خود در قبال بازگشت مجيدي نشان ندهد .
از سوي ديگر بزرگترين دغدغه شماره 7 آبي ها براي بازگشت، اصرار هواداران اين تيم در فضاهاي مختلف مجازي نسبت به حضورش در استقلال است. بازيکني که به شدت روي سکوها محبوب است.

این هم تیتریک روزنامه خبرورزشی؛


با اینکه میدانیم فرهاد بیشتر مصاحبه و اخبار مربوط به وضعیت خودش را حتی در طول فصل در اختیار خبرآنلاین و خبرورزشی قرار میدهد اما....

نتیجه اخلاقی:مگر متسو در مذاکره با رویانیان عنوان نکرده بود که با توجه به مدت کم مانده به آغاز مسابقات لیگ برتر نمی تواند برای پرسپولیس کار مثبتی انجام دهد؟حالا برای تیم الوصل این امر انجام شدنی،شده!؟

نتیجه غیر اخلاقی:با توجه به اینکه شنیده میشد،متسو مسلمان شده و به حلال و حرام بودن پولی که بدست می آورد،خیلی معتقد است؛پس باید گفت:

خدایا از خلقت این همه آدم بیکار و حاشیه پرداز سپاسگذاریم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,اخبار فوتبال,فرهاد مجیدی,روزنامه خبر ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com